Urban Green Store als groene winkel in de grote stad
Urban Green Store is een groene retailer die inspringt op de trend van stedelijke vergroening. Met innovatieve producten voor de consument. Zoals een levende groene muur als alternatief voor een schilderij. En een volautomatische kruidentuin zelf zorgt voor voldoende water.
Logo en huisstijl
Daylinq is betrokken geweest vanaf het eerst moment tot na de lancering van het merk. Op basis van de creative brief is het logo en de huisstijl ontwikkeld voor het consumentenmerk. De huisstijl dient als basis voor alle communicatie, waaronder folders, flyers en in-store materiaal.
Vormgeving uitklapbare folder en poster
Deze folder van 16 pagina’s bevat een bijzondere zaaikalender. Deze kalender laat per maand zien welke planten, bloemen, kruiden, groente en andere gewassen kunnen worden geplant. Verder een puzzel en tips voor het kweken van kruiden en groenten. Bezoekers van de winkel krijgen deze folder mee.
Poster met de groene stad van de toekomst
Wanneer de folder is uitgevouwen vormt de achterkant een poster van de stad van de toekomst. Een stad waar vergroening een steeds belangrijkere rol speelt. De illustratie van de stad is isometrisch en volledig gemaakt in vector formaat.

Stadhuis van Lelystad
Anna Aardbei en Peter Peper
Rooftop kassen