Branding en concept Secret Garden

Wie zegt dat mestkorrels niet sexy kunnen zijn? Deze vraag was het uitgangspunt tijdens het vormgeven van de visuele identiteit van Secret Garden.

Liefhebbers van tuinieren vinden bij Secret Garden alles wat nodig is om de tuin te laten groeien en bloeien. De mestkorrels en voedingsmiddelen zijn exact afgestemd op het soort plant, bloem of struik.

Opdracht

Daylinq werd gevraagd voor de branding in winkels en online retail. De moderne verpakking met de bijzondere vorm geeft het merk een extra boost in de winkel en verleidt de consument tot aankoop. De nostalgische vormgeving van het logo doet denken aan vroeger en geeft het merk zijn authenticiteit. De serie miniverpakkingen is bijzonder om als cadeau weg te geven.

De website dient niet alleen als verkoopkanaal. Consumenten vinden hier ook een schat aan informatie over tuinieren en meer.

Nostalgisch logo design Secret Garden - 2019 © Daylinq
Homepage design voor webshop voor Tuinverzorging - 2019 © Daylinq
Creatie van bijzondere verpakkingslijn van karton Secret Garden - 2019 © Daylinq
Creatie van bijzondere verpakkingslijn van karton Secret Garden - 2019 © Daylinq
Concept voor reclame campagne in dagbladen en exclusieve tuin-magazines - 2019 © Daylinq
Concept voor reclame campagne in dagbladen en exclusieve tuin-magazines - 2019 © Daylinq